Analiza danych

Usługi Konsultingowe
StatSoft Polska oferuje usługi konsultingowe w zakresie analizy danych i budowy systemów analitycznych. Mogą one m.in. obejmować:

  • analizę zgromadzonych danych
  • budowę modeli analitycznych i wdrożenie ich w Statistica Modeler
  • opracowanie i implementację kompletnych systemów analitycznych – od zbierania i gromadzenia danych, przez zaprojektowanie szablonów analiz po automatyczne generowanie raportów
  • integrację istniejących systemów gromadzenia danych i budowę systemów business intelligence wspierających podejmowanie decyzji
  • przygotowanie specjalnych interfejsów dla systemów analitycznych
  • budowę systemów do analitycznego CRM w oparciu o gromadzone dane o klientach
  • doradztwo w zakresie gromadzenia i analizy danych

Konsulting może dotyczyć m.in. następujących zastosowań analizy danych i data mining:

Członkowie zespołu StatSoft brali udział w projektach i przygotowywali opracowania m.in. dla firm: Adamed, , BP Polska, GE Money Banku, Rigips Polska, TC Dębica (Goodyear Dunlop Tires Polska), Netia, SKOK im. Stefczyka, Vattenfall Distribution Poland, Grupy Wydawniczej Infor, Instytutu Chemicznej Przeróbki Węgla, Centralnego Instytutu Ochrony Pracy – PIB, BIOTON, PKO BP, PKN Orlen, Jelfa (Valeant Pharmaceuticals International).

Doświadczenie i rozległa wiedza konsultantów, zorientowanie na potrzeby klientów, terminowość i zaangażowanie analityków oraz stosowanie najlepszych narzędzi analitycznych to nasz sposób na powodzenie projektów i zadowolenie naszych klientów.

Wybrane opinie o naszych usługach konsultingowych (więcej)


Netia S.A. wykorzystuje rozwiązanie StatSoft Polska do analizy migracji klientów.

W związku z wysoką konkurencyjnością rynku usług telekomunikacyjnych oraz planami dalszego rozwoju Netia S.A. zdecydowała o uruchomieniu projektu, który umożliwi zwiększenie retencji klientów. Netia wybrała rozwiązanie firmy StatSoft Polska, które za pomocą najnowocześniejszych technik analizy danych zawartych w STATISTICA Data Miner umożliwi budowę modeli prognostycznych wspierających działania związane z utrzymaniem klientów.

„StatSoft zaoferował nam rozwiązanie gwarantujące wysoką skuteczność. Wraz z zaostrzeniem konkurencji w branży telekomunikacyjnej coraz bardziej istotna staje się troska o klientów już pozyskanych. Staramy się dostosowywać ofertę do bieżących potrzeb klienta i dbać o to, by był zadowolony z naszych usług. Jesteśmy przekonani, że dzięki współpracy z firmą StatSoft będziemy mogli być jeszcze bardziej efektywni.”

Remigiusz Siudziński
Starszy Kierownik ds. Utrzymania Klientów
Departament Marketingu
Netia S.A.

 

Opinia firmy BP Polska Sp. Z o.o.:

„Firma BP Polska Sp. Z o.o. współpracowała z firmą StatSoft Polska w ramach projektu związanego z analizą wybranego fragmentu transakcyjnej bazy danych BP partnerclub. Preferencje zakupowe Klientów są niezmiernie istotne w procesie przygotowania promocji i akcji marketingowych BTC zarówno w zakresie samego mechanizmu jak również dopasowania ATL/BTL i dlatego też BP postanowiło wykorzystać doświadczenie i wiedzę ekspertów ze StatSoft w zakresie analizy takiej bazy. W ramach wspólnie przeprowadzonego projektu badawczego pracownicy firmy StatSoft wykonali statystyczne opracowanie 2% próby z bazy danych programu BP partnerclub przekazanej przez BP. Raport końcowy z badań przedstawiony został gronu osób zaangażowanych w marketing i sprzedaż w BP. Profesjonalne podejście oraz propozycje i wsparcie udzielane w trakcie trwania projektu dowiodły, że Konsultanci StatSoft to wysokiej klasy fachowcy. Jesteśmy przekonani, że połączenie wiedzy biznesowej i merytorycznej pracowników BP oraz wiedzy z zakresu metod statystycznych pracowników StatSoft przyniesie wymierne rezultaty i pozwoli lepiej zrozumieć zachowania i potrzeby Klientów. Na podstawie naszych doświadczeń przy tym projekcie polecamy wszystkim zainteresowanym współpracę z Konsultantami firmy StatSoft. ”

Paweł Dziadkowiec
Loyalty Manager
BP Polska Sp.z o.o.

 

Oto wypowiedź kolejnego z naszych klientów (TC Dębica, Goodyear Dunlop Tires
Polska)
, dla którego zbudowaliśmy i wdrożyliśmy w STATISTICA modele
analityczne do bieżącego prognozowania potencjału polskiego rynku opon w
różnych segmentach:

„Pragniemy podziękować firmie StatSoft Polska za opracowanie dla firmy TC Dębica
i Goodyear Dunlop Tires Polska programu wspierającego prognozowanie potencjałów polskiego rynku opon. Przygotowane przez StatSoft rozwiązania oparte na STATISTICA, które dotyczą worzenia rynkowych prognoz krótko- i długoterminowych, są dodatkowym narzędziem usprawniającym proces planowania i prognozowania w naszej firmie. Z dużym uznaniem odnosimy się do faktu, że proces przygotowania modeli prognostycznych przebiegał zgodnie z harmonogramem i przy pełnym zaangażowaniu zespołu StatSoft Polska. Ze swej strony polecam firmę StatSoft Polska jako zespół ekspertów i profesjonalistów działających w oparciu o najnowocześniejsze rozwiązania informatyczne wykorzystywane w opracowaniu badań i analiz statystycznych.”

Goodyear Dunlop Tires Polska

 

Zapraszamy także do zapoznania się z informacjami na temat usług w zakresie planowania badań naukowych i opracowywania ich wyników.