Pytania i odpowiedzi
Strona Pomoc techniczna świadczona jest w czasie ważności programu serwisowego. |
Pomoc
Więcej informacji i przykłady krok po kroku znajdują się w
Zasoby na stronie WWW
Na stronie WWW znajduje się wiele rozmaitych zasobów, m.in. Czytelnia, archiwum transmisji webinariów, opisy zastosowań i portale data mining oraz SPC.
Pomoc techniczna
W przypadku nie rozwiązania problemu technicznego, po wcześniejszym skorzystaniu z informacji zawartych na tej stronie, prosimy o kontakt z naszym biurem, najlepiej za pośrednictwem e-maila na konto
- Instytucja i osoba, na którą zarejestrowany jest program (zob. Jak sprawdzić wersję programu i dane licencji?)
- Szczegółowy numer wersji programu (zob. Jak sprawdzić wersję programu i dane licencji?)
- Dokładny opis problemu
- Na czym polega problem, jaki komunikat się pojawia (najlepiej załączyć zrzut ekranu z komunikatem)?
- Jakie działania prowadzą do wystąpienia problemu?
- Czy problem występuje na serwerze, czy na stacjach roboczych?
- Czy problem dotyczy wszystkich komputerów, czy tylko niektórych?
- Konfiguracja sprzętowa i programowa (procesor, pamięć, system operacyjny, uprawnienia użytkownika, zapora sieciowa, antywirus).
- Czy wcześniej program działał poprawnie.
- Czy zmieniano coś w konfiguracji sprzętowej i programowej komputera
Pomoc techniczna świadczona jest w czasie ważności programu serwisowego.
Szkolenia, warsztaty, konsulting
StatSoft Polska prowadzi również szkolenia i świadczy usługi konsultingowe.