Pytania i odpowiedzi - STATISTICA

Strona Pytania i odpowiedzi zawiera opis często wykorzystywanych sposobów postępowania, funkcji oraz informacje o radzeniu sobie z problemami np. Z instalacją programu.

Pomoc techniczna świadczona jest w czasie ważności programu serwisowego.

   Pomoc

Więcej informacji i przykłady krok po kroku znajdują się w Pomocy (podręczniku elektronicznym STATISTICA), który można w każdej chwili otworzyć poprzez naciśnięcie klawisza F1.

   Zasoby na stronie WWW

Na stronie WWW znajduje się wiele rozmaitych zasobów, m.in. Czytelnia, archiwum transmisji webinariów, opisy zastosowań i portale data mining oraz SPC.

   Pomoc techniczna

W przypadku nie rozwiązania problemu technicznego, po wcześniejszym skorzystaniu z informacji zawartych na tej stronie, prosimy o kontakt z naszym biurem, najlepiej za pośrednictwem e-maila na konto into@statsoft.pl. Do rozwiązania problemu, konieczne będzie podanie następujących informacji, które prosimy zawrzeć w e-mailu:

  • Instytucja i osoba, na którą zarejestrowany jest program (zob. Jak sprawdzić wersję programu i dane licencji?)
  • Szczegółowy numer wersji programu (zob. Jak sprawdzić wersję programu i dane licencji?)
  • Dokładny opis problemu
    • Na czym polega problem, jaki komunikat się pojawia (najlepiej załączyć zrzut ekranu z komunikatem)?
    • Jakie działania prowadzą do wystąpienia problemu?
    • Czy problem występuje na serwerze, czy na stacjach roboczych?
    • Czy problem dotyczy wszystkich komputerów, czy tylko niektórych?
    • Konfiguracja sprzętowa i programowa (procesor, pamięć, system operacyjny, uprawnienia użytkownika, zapora sieciowa, antywirus).
    • Czy wcześniej program działał poprawnie.
    • Czy zmieniano coś w konfiguracji sprzętowej i programowej komputera

Pomoc techniczna świadczona jest w czasie ważności programu serwisowego.

 

   Szkolenia, warsztaty, konsulting

StatSoft Polska prowadzi również szkolenia i świadczy usługi konsultingowe.